Äntligen igång med jobb!

Idag hade jag min första problemhundsutredning sedan flytten till Kalmar. Det känns väldigt bra att vara igång med arbetet igen, göra nytta, träffa människor, få lön och så mycket mer. För att göra det hela ännu bättre så var det en väldigt trevlig familj jag träffade :)

Särskilt i början gör det väldigt mycket när man trivs med sina kunder, det ger en bra boost för självförtroendet! Har man många nöjda kunder är det mycket lättare att ta kritik sedan. Just nu känner jag ärligt kan säga att jag arbetar med min hobby, det känns bra!

Fler möten är inplanerade i veckan och jag känner mig laddad :) Kul när Dog Performance går bra :)

 

Eros tror jag tillhör dem som föredrar att INTE jobba så mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0