Citat

Har nu under förmiddagen läst igenom artiklarna angående flickan som blev avslängd från tåget i

förrgår (ja, jag försöker undvika vettigare aktiviteter...). Självklart väldigt synd om flickan, men jag är

inte jätteförvånad eftersom SJ då och då försökte slänga av även mig när jag var barn. Tack och lov

så pendlade jag bara mellan Kalmar och Nybro så "avslängd vid nästa stopp" innebar alltid att jag

fick kliva av på min tänkta hållplats. Men jag måste erkänna att jag log ganska gott åt den här

kommentaren som någon twittrade:

 

"Flicka avslängd för att hon inte kunde uppvisa biljett? Ironiskt med tanke på alla som haft biljett när

SJ inte kunnat uppvisa något tåg."

 

Stackars SJ…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0