God morgon!

Sju är ingen tid att stiga upp... Jag vet att det är standard för de flesta men fy bubblan! Lovisa ligger i alla fall kvar i sängen och mornar sig, ser jättehärligt ut. Sträcker på sig, tittar lite, somnar om... Skönt!

Snart är det dags för henne att sova vidare i vagnen istället, jag ska försöka städa ur vår New Beetle innan frukost då den ska på besiktning idag. Mamma, som ska köra dit bilen, tror att den går igenom lättare om den är nystädad... Jag är tveksam.

Vid 10 är det aktiviteter på Måsen, Öppna Förskolan inne i stan. Eller de kallas sig nog inte Öppna Förskolan, "kreativ verksamhet för barn" eller något sånt där står det på hemsidan. Hursom kanske jag prioriterar städning hemma istället om Lovisa sover då. Är hon vaken kan vi lika gärna gå till Måsen och leka lite :)

Vid 13 är det dags för min egna besiktning på Mödrarvården, wish me luck. Inte för att jag är orolig, har känt mig i prima form sedan kanske två veckor efter förlossningen. Men någon rolig information har de kanske?

Någon träningsvärk sedan igår har inte infunnit sig ännu, kanske kommer. Efter gårdens ståhej och när Älskling och Lovisa hade somnat så tappade jag upp ett riktigt varmt bad, tände ljus i badrumet och bara njöt! Det kändes riktigt lyxigt att ligga där, lagom trött i hela kroppen, och bara få vara helt själv och allt var tyst. Jag låg kanske bara där i fem minuter innan jag kände mig klar men det var ändå så uppskattat! Att sedan krypa ner i nytvättade lakan gör ju inte saken värre :) Myyys!

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

2011-08-24 @ 10:32:00
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0