"Jag läste det på din blogg"

Just när jag och Lovisa njöt av morgonmyset som mest kommer Älskling för att säga hej då innan avfärd till jobb.

- "Ska inte du tvätta nu? Jag läste det på din blogg :)"

För det första: jag hade helt förträngt tvättiden och gillade att ligga där under det varma täcket, lyckligt ovetande. Men för det andra: vilken underbar kommunikation! "Jag läste det på din blogg" :p Jupp, så gör par 2011. De behöver inte prata med varandra, de bloggar istället! Hihi, humorn jag såg i Älsklings kommentar gjorde det mycket lättare att gå ner med tvätten 07.30, liiite senare än det var tänkt.

Sååå 2010 med lappar, vi säger det på bloggen istället. Fotar lappen för att få en retro känsla över budskapet ;) Retro är också rätt 2011, hihi...

Kommentarer
Postat av: Älskling

Jodå, det kan jag nog tänka mig!



(för övrigt ett väldigt mysko sätt att kommunicera på)

2011-08-12 @ 08:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0