Julavslutning på ÖF

Ikväll har vi en jobbig kväll... Eller nja, Lovisa hade egentligen inga problem med att sova, så länge hon fick amma och peta mig i ansiktet samtidigt. Och det fick hon också göra, sedan 21.00 ikväll. Vid 24.00 kände jag att "hudkontakt i all ära men nu måste jag ha o'boy, samt kissa...!". Älskling fick ta över och uppenbarligen gick hon inte på bytet till skäggigt ansikte och napp :p Men två amningar och försök till att lugna henne igen verkar nu ha resulterat i att både Älskling och Lovisa sover gott. Skönt! Och jag njuter av min o'boy och FL! Hjärndött och underbart :)

I övrigt har vi besök ÖF i Oxhagen för deras julavslutning, samt bockat av ytterligare en present på julklappslistan. En inte så produktiv dag, men vi har ju jullov! Imorgon ska vi försöka hitta en gran hem till mormor, fixa de sista klappar, städa (!) och träffa Malva i simhallen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0