Sleeping like a baby

Jag och Lovisa har lite olika åsikter om hur mycket en bebis på 6 månader behöver sova. Lovisa röstade på 10 minuter, jag på minst en timme. Lovisa vann...

10 minuter på en hel dag är ganska lite, särskilt tydligt blir det när hon ägnar sina vakna timmar åt att gnugga sig i ögonen och hänga på armen :p Men jag kan ju liksom inte droga flickebarnet så istället har vi lekt, sjungt, burit, vagnat och myst. Nu har en sväng i selen utomhus verkat vara dödsstöten och jag hoppas innerligt att den här vilan håller sig lite längre än 10 minuter!

Lovisa "hjälper till" att bära ner babybaljan och ett täcke till källaren

Detta var tider det :p En sovande Lovisa som inte ens vaknade av blöjbyte och påklädning :p

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: verkligen :))

2011-12-14 @ 19:01:11
URL: http://endenise.se
Postat av: fia

okej!:) Cornelia sover också i våran säng, oftast lägger vi henne i sin säng vid 19 tiden sen vid 23 brukar hon vakna till och då tar jag henne till våran säng men ibland lägger jag henne i våran säng från början. Jag sover bättre med henne i vår säng, ska däremot försöka ändra så att hon somnar själv istället för att jag ligger med henne till hon somnar :D vi får se hur det går!

2011-12-14 @ 21:58:49
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Eco Baby

Vad söt hon är, ser ut som en riktig busunge

2011-12-14 @ 22:16:38
URL: http://naturligbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0