Tjockisheten anfaller...

Ja, jag börjar känna mig tjock! Rultig. Pluffsig. Klumpig. Motarbetad!

I början av graviditeten tittade man på magbilder på de som låg några veckor före en själv och avundades att det syntes något. Att andra människor kunde se graviditeten och glädjas. En liten söt kula helt enkelt. Nu tittar jag på magbilder på de som ligger några veckor före och känner "Jag ska inte bli sån! Inte, inte, inte!". De kan ju inte ens se sina fötter... Blää...!

Många blivande fäder, inklusive den jag bor med, försöker uppmuntra genom att säga att man fortfarande är det finaste finns och att graviditet är något "vackert". Bullshit... Det är en period man tar sig igenom, man överlever och förhoppningsvis orsakar det inte alltför stor skada inför framtiden...

Hungrig är jag också... Toppen!

Bye bye gergeous one...


Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i en sångtävling,en dröm! Jag skulle bli så otroligt glad om du tog dig några sekunder tryckte på länken och sen på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så väldigt glad om du skrammlade ihop lite röster till mig!

PUSS

2011-02-02 @ 15:58:14
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0