Barnvagnsfunderingar

Bara jag som ogillar dagens moderna barnvagnar? De där små, sportiga som ser ut lite som en shoppingvagn? Jag vill ha en rejäl vagn som ser mysig och ombonad ut för lillan. Självklart tar det mer plats men helt klart värt det för min del.

Vi har nu bestämt oss för en Emmaljunga Mondial Duo Combi till lilla Lois, färg vit letherette. Personligen tycker jag att den bruna skötväskan från Skip Hop, modell Studio, är supersnygg så den vill jag ha! Blir stiligt till en vit vagn. Älskling tycker att den är lite feminim så vi får väl ha varsin :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Oh en sån vagn har vi, eller ja vi har den limited editon Celebration White,samma material och ser likadan ut bortsett från mönster.. Den är helt fantastisk och jag skulle inte valt en annan. Den är bra att köra och verkar toppen,Bra lastutrymme under, stora bra hjul och bra höjd! få se om bebis trivs lika bra i den som vi trivs med vagnen bara ;D

2011-01-22 @ 15:29:48
URL: http://archimedes.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad skönt att höra, det låter lovande! :D

2011-01-22 @ 19:32:26
URL: http://lillalois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0