Energi!

Äntligen en dag då jag nästan känt mig som vanligt igen! Helt underbart!

Jag känner mig verkligen lat som har blivit trött så lätt på sistonde. Man gör en vettig sak och sedan är man redo för en tupplur igen... Hur kul är det att leva med en sån tröttkeps? Man läser ju på Internet och i böcker att man kan vara trött när man är gravid men så här trött? Jag har på allvar börjat fundera på om det inte är jag som bara blivit lat och bekväm? Som liksom använder graviditeten som ursäkt..? Men så idag kände jag DET, den där känslan av att vara mig själv, ha energi och vilja hitta på saker. Lägenheten har fått en välbehövlig städgenomgång, hundarna har varit på långpromenad, högskoleprovsboken är läst och nu har jag unnat mig en lång dusch. Underbart skönt! Och jag är inte ens trött än :)

Förhoppningsvis får jag vara mig själv i MÅNGA dagar från och med nu! :)

Kommentarer
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Åh, Spaspa är supert! Dom är jätteduktiga där :)

Vi bodde först på Finnsnes för att vi fick jobb där båda två, men sen flyttade vi till Harstad, lite större stad och sådär! Det är så nära hem, vi kommer från Luleå i Sverige så det tar bara ca 6 timmar över gränsen med bil, så det känns bra! Nu jobbar jag på Vero Moda (eller gjorde, det brann ner på nyårsafton så nu väntar vi på att det ska byggas upp igen :P) Och sambon min jobbar på Telenor :)

2011-01-26 @ 21:26:51
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0