Gratissaker!

Jag har funderat på gratissakerna som verkar florera på bloggar utan att riktigt få grepp om det. Jag har fortfarande inte kommit på hur man får mysiga små babypaket levererade till dörren, detektivarbetet fortsätter...!

Jag har däremot undersökt gratissidorna lite mer noggrant. Dvs. sidorna som garanterar gratis medlemskap och om man är tillräckligt aktiv får man hem presentkort/saker. Många sidor var komplicerade och det kändes som antalet undersökningar/erbjudanden man skulle ta del av i utbyte mot en kupong på McDonalds inte var värt besväret... Men Gratis Direkt har några sidor som verkar väldigt seriösa och vettiga. Jag valde att bli medlem på Gratis Make Up, Kläder, Skor och Nöje. Det känns bra att belöningen är presentkort istället för förvalda produkter som man kanske inte är intresserad av. Presentkort på t.ex. Kicks, H&M eller Bianco känns användbart.

 

Här är länkarna till mina favoritgratissidor:

 

Gratis Make Up

Gratis Kläder

Gratis Skor

Gratis Nöje

 

Självklart bjuder ni mig på lite värvningspoäng genom medlemskapet, men det kan det ju vara värt ;) Registreringen är enkel och än så länge har jag inte fått ett enda reklammail :)


Kommentarer
Postat av: sandlådemamman

Är du medlem på buzzador? De söker just nu gravida och småbarnsföräldrar för kampanjer under 2011. Man får prova produkter gratis mot att man berättar om dem till vänner och bekanta som också för prova på produkterna. Registreringen är gratis också så det är gratid grejer rakt ner i brevlådan. ;-)



Gå gärna in via denna länk http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=strumpanoco så kanske jag kan värva tillräckligt med medlemmar för att få ett presentkort. :-)

2011-02-05 @ 14:21:48
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0