Spa


SpaSpa

När solen inte orkar ta sig över bergstopparna och den vita snön regnar bort kan man behöva lite lyx! Idag har jag drömt mig bort på SpaSpas hemsida. Förhoppningsvis åker vi dit nu till helgen, annars nästa helg. Älskling kan det här med julklappar :) Jag har bestämt mig för följande behandling:

"spaSpa Gravid Luksus 2 timer / 1200,-

Når du er gravid, fortjener du litt ekstra pleie... Etter et velgjørende fotbad
med urter, får du en herlig fotpleie. Perfekt for hovne, slitne ben. I vår
spa avdeling vil du nyte en luksus kroppsskrubb hvor alle døde hudceller
forsvinner og huden blir utrolig myk og glødende. Til slutt får du olje og
fuktighetskrem spesielt tilpasset gravide massert inn på hele kroppen.
Anbefales!"

Enligt hemsidan kan man också få "Madonna special", samma behandling som stjärnan själv fått när hon varit där. Inte utan att man blir lite nyfiken... Tror dock att Madonna blir lite för mycket flumflum för min smak, verkar vara mer "healing" än vad det är inpackningar och sådant mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0