Ofattbart


Nice / Paris

Pratade med favvis-J igår om resor. I sommar blir det språkkurser i Nice och Paris för hennes del så jag var tvungen att uttrycka min avundsjuka lite. Båda städerna är underbara så jag är säker på att hon kommer trivas! Skönt väder och härlig stämning i Nice, vacker arkitektur och storstadspuls i Paris, lovely! Jag hoppas på många, långa rapporter i sommar :)

Vi pratade också om den eventuella vinterresan för vår del, vart vi ville, varför osv. Svaret blev ju, som ni läst i bloggen, att Kanarieöarna just nu verkar vara det vettigaste alternativet med en liten bebis. Det blir bäst så att lillan inte utsätts för långa flygresor, konstiga sjukdomar, för stark värme osv...

Svaret blev "Herregud... Du ska verkligen ha en UNGE!". Hihi, jaa.... tänkte jag då och myste lite inombords över att vi får äran att planera in lilla Lois i våra planer. Men sen när jag tänkte efter så kände jag också "HERREGUD! VI SKA VERKLIGEN HA EN UNGE!". Ett litet liv som kommer vara en del av oss så länge som vi lever. Ofattbart... Underbart! Men liiiite, lite läskigt ;)


"Gänget" sista veckan innan studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0