Vackert väder idag


Idag har det snöat så där lagom mycket. Ser riktigt inbjudande ut och i någon timme till är det ljust ute.

Som ansvartagande och kärleksfull hundägare borde man hoppa i ytterkläderna och ge sig ut på långtur. Man borde låta hundarna hoppa runt och rulla sig i snödrivor som Eros älskar och man borde ta med sig lite godis så att Clara får sin hjärngympa. Och man borde utan tvekan glädja sig åt detta!

Men jag är hungrig... Och jag orkar inte laga mat. Och vi har ingen snabbmat hemma. Och det är nog lite synd om mig... Ganska mycket faktiskt!

Nu när jag har fått skriva det ska jag nog äta maränger och ge mig ut :)

Kommentarer
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: Ja men visst är det. Det finns inga ord som kan bekskriva de känslor man känner när man förlorat ett djur, eller en familjemedlem, som min hund och katt då var. Jag bara fruktar inför Gizmos bortgång, men han har gjort mig oerhört lycklig det senaste 1½ året så jag är evigt tacksam :)



Åh har ni mer snö, här börjar det allt töa bort nu. Skönt enligt mig :)

2011-01-30 @ 15:34:34
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0