Babysim?

Lånad bild från Upplands-Bros kommun


Jag funderar på om man skulle gå på Babysim nu när Lovisa uppnått åldern för detta? Jag antar att detta är främst för föräldrarna och Lovisa kanske inte utvecklas/njuter så mycket av aktiviteten. Men som med mycket annat kan det ju vara kul att testa.

 

Enligt Äventyrsbadets hemsida så innebär Babysim 1 (2-8 månader) att man ska bli trygg i vattnet med sitt barn, att de får öva på att hålla andan vid dyk samt förflytta sig under vatten. Lektionstiden är 30minx10ggr och kostar 780:-. ”Blöjbadbyxor” måste också inhandlas.

 

Ganska dyrt tycker jag… Fast det blir coola undervattensbilder! Ytligt, jag vet… Men det är kul med bilder! Får ringa till Äventyrsbadet och höra vilka tider babysim ges :)


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Jag funderar på att skriva in Malva på babysim till hösten. Jag bryr mig inte om priset utan det blir ännu en aktivitet där vi får lära känna varandra :)

2011-08-03 @ 15:13:38
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0