"God" morgon

Dagens joggingtur blir nog utbytt mot sovmorgon... Eller förmiddagslur kanske det heter om man redan varit uppe några timmar?

Lovisa vaknade 04.00 idag och har inte kännt något större behov av att somna om efter det. Hon är förvisso på ett riktigt bra humör, gymnastiserar och "pratar" hej vilt, men 04.00 är ändå inte riktigt min grej... Nu har vi i alla fall gått upp så att Älskling kan få någon lugn och ro innan hans väckarklocka ringer. Lovisa ger tummen upp åt detta och jag stärker mig med O'boy.
Men mitt dåliga morgonhumör till trots måste jag säga att hon är urcharmig just nu, har fått till ett "tyyp" rikigt skratt och en massa joller. Stora tjejen :) Nu hoppas vi på lite gäspningar också!

Kommentarer
Postat av: Ac image - Fotoblogg !

hjälp vilken goding!



re; tack så jätte mycket :D

2011-07-20 @ 11:03:04
URL: http://acimage.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vilken morgonpigg liten donna :) Jag kommer ihåg när Liam var så liten och vaknade omänskligt tidigt, men han var ju så söt och charmig att man smälte ändå :)

2011-07-20 @ 15:17:11
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0