God morgon!

Man kunde ju tro att ett varmt bad, massage, amning, ren blöja och myskläder skulle göra susen för sömnen men icke… Det såg så lovande ut först, Lovisa somnade på min mage och jag såg framför mig hur stykhögen nu skulle försvinna, jag och Älskling skulle kunna se en film och äta lite god mat samtidigt som Lovisa tog en sån där långsovarpaus. Men det tog ca 15 min och sedan var Lovisa vaken och gnällig. Vi försökte vagga, bära, sjunga, gå med vagnen osv. till 23-tiden då hon äntligen somnade för natten… Stykhögen finns fortfarande kvar, det blev en matlåda i farten som kvällsmat och vi var ganska trötta när hon somnade, ingen egentid där inte.

 

 

Hon har sina lugna stunder

 

Men nu har vi sovit till 09, Lovisa är pigg (och glad!) så det är väl bara att sätta igång med dagen. Vettigheter inför Älsklings första arbetsdag står på schemat idag. Let’s do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0