Jeansprovning

Jag smyger in ett litet inlägg från nutid, kunde inte låta bli.

Efter att mina mysiga gamla jeans fått ett hål på sig så bestämde jag mig för att ge mig ut i provhytternas värld igen. Tänkte att jag kan ju få på mig kläderna sedan innan graviditeten så det måste ju vara som förut att prova kläder? Men nej, det är det inte!

Bara för att knapparna går att knäppa och blixtlåsen går upp så betyder det inte att kroppen ser lika dan ut... Jag tycker inte att jag är tjock men allt är liksom... pluffsigt... Att bara klä av sig alla kläder för att kunna prova fler kläder känns ju också fruktansvärt irriterande. Och absolut inte värt besväret när ingenting passar...

Så min slutgiltiga åsikt om klädshopping är för tillfället: "Nej, men SKIT I DET DÅRÅ!"

Kommentarer
Postat av: Moa - BEBIS I MAGEN

Svar: Ja det känns faktist bra.. Hellre lite för liten än för stor måste jag säga ;) Så länge dom är friska och mår bra!

2011-07-14 @ 20:37:17
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: marika

Å herregud... jag håller med. Det är tre månader sen jag fick barn och jag vill inte ens gå in i en provhytt....

Ska nog vänta ytterligare sex månader eller nått....

9 månader få gravidkilon, 9 månader och få bort gravid kilona sägs de ju...



Grattis till din lilla tjej btw!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0