Myslördag

Efter en kinkig kväll så somnade vi vid 23.30 inatt men sedan blev det lugnt och skönt! Jag och Lovisa har flyttat ut till kökssoffan så att Älskling ska få lite mer sömn inför jobbet och inatt hade vi det riktigt mysigt. Lovisa vaknade vid 04 och fick nappflaska och sedan snoozade vi till 07 när Älskling gick upp, hur skönt som helst! Sedan dess har hon varit ett riktigt litet charmtroll och vi låg kvar i soffan för att titta på Nyhetskanalen och sändningarna kring Oslo. Clara och Eros bäddade också ner sig i soffan, trångt och mysigt :) Nu är det nog dags för tvättid och frukost hos mormor. Pigg och glad idag!

Kommentarer
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Första gången jag kikar in här och jag måste säg att du har en himla mysig blogg. :)



Jag la till dig på bloglovin' så jag inte ska tappa bort dig.



Kramar

2011-07-23 @ 09:36:29
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0