Åka till Uppsala på barnföreläsningar?

Nu på fredag, 11/11, så erbjuder Uppsala Universitet öppna föreläsningar på Akademiska sjukhuset, Robergsalen ing 40, 4 trappor. Schemat ser ut som följande:


9.00-09.30
Välkommen: Amning och sovvanor
Christine Rubertsson
Eva-Lotta Funkquist

09.30-10.15
Säker samsovning
Kerstin Hedberg Nyqvist

10.30-11.15
Känguruvård- orkar föräldrarna?
Ylva Thernström Blomqvist

11.15-12.00
Föräldrars och barns sovvanor
Lena Lööf 

13.15-15.30
Primater och separation
Tomas Ljungberg

15.30-16.00
Avslutande diskussion


Jag är väldigt sugen på att ta tåget upp och delta, små Lollor var varmt välkomna så på så sätt var det inga problem. Sedan skulle Älskling kunna komma upp på fredagkvällen och helgen kunde ägnas åt att titta på hus. Låter liiite vettigt kanske? Samtidigt omständigt, lite dyrt och kanske inte värt ansträngen? Tål att tänkas på i alla fall, hade varit väldigt roligt :)


Kommentarer
Postat av: lisa

tack för din kommentar, och det är hair jag menar. Skönt att höra att de har bra rykte, för jag vet egentligen bara det jag läst på deras hemsida. Jag ska åka dit och kolla läget tänkte jag innan jag ansöker :)

2011-11-06 @ 21:37:47
URL: http://mittsolsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0