Note to self

Här kommer dels en påminnelse till mig själv imorgon när jag inte är megatrött, dels en julklappsönskning "från Lovisa".
Eftersom jag har fått lite dille på hur mycket onödigt äckel som finns i både maten och badrummet här hemma så googlas det mycket på sådant. På naturligabarn.com hittade jag ett tips på en bra napp (ibland är vi ju faktiskt väldigt glada över nappens existens här hemma :p). Det en miljövänlig napp i ett stycke (dvs. ingen risk att svälja smådelar). Eftersom det ibland kan suttas ganska effektivt på den där så känns det bra om det både är hälsosamt och säkert :) Danmark verkar betydligt hårdare än Sverige när det kommer till rekommendationer så det var kanske inte förvånande att den här produkten var dansk.  Priset 41 DKK var inte heller så farligt!

Finns att köpa på natursutten.dk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0