Reseberättelse: Restaurangbesök

Känner att jag tröttnade lite på reseberättelser från Mallorca, det var så otroligt mycket att skriva och bilder att visa upp så jag har fortfarande några inlägg som är oskrivna. Tar tag i detta igen nu i mörka november :) Börjar med lite bilder från restaurangbesök på kvällen. Detta var inget "drömbesök", Lovisa njöt inte alls av att gå gå restaurang på det sättet som vi ville göra... För sent på dygnet, för mycket intryck... Men här var hon i alla med och vaken ett litet tag innan "jag bär, du äter och sedan byter vi ett tag" började :p

Men restaurangen låg väldigt trevligt i hamnen, servitrisen kom från Norrköping och maten var god. Jag beställde i och för sig paella och ska lära mig att sluta beställa det där den ska vara "äkta"... Mammas är mycket godare!! Men i övrigt nöjda :) Älskling fick två shotar av jagvetintevad eftersom den ammande parten avstod. 

Mina finaste gör sig redo för utgång

Mysbild. Kjolen från Benetton var ett Mallis-fynd

Alltså... Även helt objektivt måste ju de här två vara världens bästa...! Superfina!

So far happy Lolloll:p

Vacker utsikt vid restaurangen

Mycket att titta på

Undersöka duken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0