Sövningsrekord!

Lovisa slog precis rekord i sövning, ett mycket välkomnat rekord. Jag försökte söva henne för någon timme sedan (då jag kände att jag behövde en liten paus från lekandet :p) men utan resultat. Så vi gick ut och tittade lite på löven och sedan lekte vi i lådan. Kan väl erkänna att min pedagogiska sida började ta slut så jag skakade på hennes skallra lite sådär halvnärvarande. Så när jag tittar på henne ser jag att hon har somnat! Sittandes mitt i leken :) Lyfte över henne till sängen och där sover hon fortfarande. Grymt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötnosan. Då var hon verkligen trött.

2011-11-01 @ 19:49:40
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0