Uppsala bokat

Imorgon vid den här tiden rullar jag och Lovisa in i Linköping för en sleep-over hos svärfar/farfar. Sedan blir det en tidig morgon (05.27...) med avfärd mot Uppsala.

Nu är det alltså bestämt att jag och Lovisa ska gå på föreläsningarna om amning, sömn och allmän bebisforskning på Akademiska Sjukhuset i Uppsala. Tipset fick jag på amningsbloggen :) Förhoppningsvis lär vi oss en hel del, träffar trevligt folk och tjuvkikar lite på Älsklings framtida arbetsplats. Skönt att de var så positiva till att småttisar närvarade också. Självklart får man gå ut en stund om hon stör men jag är, som vanligt, helt övertygad om att det kommer gå utmärkt!

På fredagkvällen möter vi upp Älskling hemma hos min farmor för lite trevligt sällskap och nattvila, sedan blir det hus- och tomtvisangar på lördagen. Känner inte att det är så lämpligt att lägga ut huset vi ska titta på här på bloggen än, men när vi har bestämt oss ska jag självklart visa de coola bilderna!

Nu måste jag packa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0