Badskumt och spakväll

Jag har snöat in lite på få ett hälsosammare liv, äta bättre, tänka på miljön (Älskling borde vara stolt ;)) osv. Kan det vara föräldraknäppen som slagit till? Har nämligen hört att det är vanligt att folk skärper till sig när de inser att de är förebilder för ett barn, låter rimligt. Tror också att med en liten i familjen blir man mer intresserad av hur man kan få mer energi, hur man blir friskare, hur man förmedlar sunda värderingar osv.

Hursom har jag nu kommit till boken "Badskumt - gifterna som gör dig ren, fräsch och snygg" av Katarina Johansson och känner redan nu att jag nog måste ha lite hemmaspa innan jag läser för mycket om vad produkterna innehåller... Lite som en avkedskväll för alla skönhetsprodukter som jag sedan kommer känna att jag vill slänga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0