Friskis för två


Jag trodde aldrig att jag skulle bli den som rände runt på barnaktiviteter dagarna i ända, men faktum är att det är riktigt mysigt! Att sedan Lovisa tycker det är spännande och håller sig på mycket bättre humör än om vi degar hemma är såklart en stor bonus!

Idag tror jag tyvärr att Mamma/barn-gympan på Friskis och Svettis krockade lite med Lovisas sovtid... Hon var vaken liiite för länge och kom sedan aldrig in i rytmen igen. Jag som inte ens visste att vi hade en rytm. Bebisen här hemma var lite gnälligare än vanligt i alla fall, det vet jag med säkerhet.

Gårdagens Öppnis i Oxhagen var i alla fall jättetrevligt, för både mig och Lovisa. Sju småttingar på sången, vilket känns ganska lagom, och sedan sällskap med Jennie och Malva. Det blir simhallsbus med dem nästa vecka, ska bli spännande att se vad minstingarna tycker om det :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

hejsan! allt bra med dig idag?

har en tävling på bloggen där man kan vinna en mascara, var gärna med!

http://hannalovisasol.se/2011/october/tavling-vinn-mascara.html#comment

2011-10-19 @ 16:47:06
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0