Nattugglan badar

Det är inte bara jag som är en nattuggla i den här familjen, Lovisa verkar dela min uppfattning om dygnsrytm.

Idag så la hon sig så fint vid 21-tiden men vaknade sedan flera gånger om. Jag och Älskling hade hällt upp ett bad men insåg att någon tid att njuta i lugn och ro skulle det inte bjudas på, inte innan vi själva ville gå och lägga oss i alla fall. Så Lovisa fick följa med! Av med pyjamas och blöja, ner i badet. Oj, vad nöjd hon var! Hon bjöd på världens leende från det att pyjamasen knäpptes upp tills dess hon somnade i badhandduken. Sötnos :p

Vet att många anser att rutiner är till för att hållas, vilket jag håller med om i stora drag. Men jag tycker också att det är urmysigt, och ibland mer funktionellt, om man kan vara lite flexibel. T.ex. bada mitt i natten för att alla tycker det är mysigt!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Så underbar bild :)

2011-10-24 @ 20:07:59
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0