Ruskmys

Planen var att jag snart skulle ge mig iväg på hundkurs, men eftersom samtliga deltagare var överens om att spöregn känns ganska oinspirerande så blir det hemmamys istället! Inte mig emot :) Det sägs att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, och det ligger väl något i det. Men samtidigt; varför tvinga sig om man inte måste? Kvällar som dessa spenderar nog både två- och fyrbenta helst under en varm filt med lite gott att äta!

Sen blir det ju inte sämre när Älskling kommer hem, får reda på att jag är ledig ikväll och säger "det var det bästa jag har hört på hela dagen!". Mys! Förhoppningsvis betyder det att jag är underbar och inte att Älskling har haft en dålig dag på jobbet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0