Crazyness

Helt omöjligt att sova! Har legat och vridit mig ett bra tag och bestämde mig för att gå upp, dricka lite o'boy, skriva listor (bara det skriker ju nutcase...) samt slösurfa lite. Förhoppningsvis somnar jag direkt sedan!
Vår kväll här hemma blev bra. God mat, trevligt sällskap och filmen "Closer". Eftersom vi inte är de mest sociala djuren så känner jag mig alltid lite "duktig" när vi har haft gäster. Ett steg närmare normaliteten typ. Det är lite motigt att dra igång det, precis innan gästerna ska komma känner jag alltid att det är heeelt fel dag, när de väl är på plats tycker jag att det är jättetrevligt och när de går hem tycker jag att det blir lugnt och skönt :p

Btw så känns Closer som en väldigt deppig film... Bra! Men deppig.

Morgondagens aktiviteter har jag hunnit funderat på under tiden som jag vred mig sängen. Om jag ska fullfölja min idé om att träna på seniorpassen även i fortsättningen (i och med att Lovisa kan följa med) så erbjuder Friskis ett pass vid 11.30. Jag tänkte även gå förbi Tassoteket, mest för att tacka ägaren som är så trevlig men lite också för att få hundarnas pälsar "finslipade". På vägen till/från Tassoteket kan vi stanna till på Skälby och hälsa på djuren :) Kanske gå en runda på stan? Då kunde jag passa på att ge moster mina sista graviditetskläder, skulle kännas bra att ha det klart. Det var något mer jag funderade på i sängen... Jo! Banken också. Gäller att komma ihång innan de stänger (varför kan inte Danske Bank också ha öppet till 18?).

Idag när vi hade en "mysdag" så insåg jag att jag nog får tänka om angående mysdagar med Lovisa... För mig är det en mysdag om man går hemma och gör ingenting i mjukiskläder, äter god mat, sitter vid datorn, tar ett långt bad osv. För Lovisa är detta uppenbarligen tråkigt. Om vi inte gör några Lovisa-vänliga aktiviteter till att börja med så läggs all energi på att hålla henne "typ glad" i alla fall, = ingen mysdag för egen del. Så imorgon fyller vi dagen med lite aktiviteter, då är vi nog på myshumör när Älskling kommer hem istället :) Imorgon är hans sista arbetsdag!

Nehepp, nu känner jag mig redo för sängen! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

så jobbigt när man inte kan sova!

2011-09-16 @ 08:49:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0