Öppnis idag!

Idag bär det av mot Öppna Förskolan, Älsklings premiärvistelse där. Förhoppningsvis känner han sig lika urlöjlig som jag har gjort när han ligger där på alla fyra och odlar rädisor på Lovisas rygg...

Jag veeet att alla föräldrar är helt fokuserade på sina små underverk under sångstunden så man borde inte bry sig om hur man ser ut. Men dolda kameran skulle kunna få ett riktigt bra uppslag på Öppnis! Folk som förnedrar sig till det yttersta i tron om att det ger dem lyckare, välutvecklade små barn som till på köpet sover hela eftermiddagen för att man har tröttat ut dem. Det är i alla fall därför jag gå dit!

Många säger att de går till Öppnis för "den sociala biten". Det var min tanke också men jag får nog inse att sååå social är jag inte! Lovisa kommer aldrig få en latte-mamma. Never! Även om det finns kopphållare på vår nya vagn. Never!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Längtar tills jag kan gå till öf med min lilla

2011-09-20 @ 16:03:39
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0