Emma uppdaterad!

Det är ju ganska lätt att glassa runt i mjukisbyxor här hemma när man ändå bara träffar familjen om dagarna, ibland känns det som att man har glömt bort hur man gör sig vardagssnygg. När jag väl sminkar mig eller fixar håret lite extra känner jag mig mer utklädd än bekväm :p Men samtidigt så känner jag att gravidkroppen nu är ett minne blott, kläderna sitter snyggt, jag har kört igång företaget och det är dags att engagera sig lite i snyggheten!

Idag fick jag en schysst boost av The Body Shop då jag hade ett presentkort där på lättare ansiktsbehandling och makeuprådgivning. Klart över förväntan! Jag gillar tanken hos The Body Shops men har ibland känt att deras produkter inte riktigt är "jag", de luktar liksom inte Emma :p Men den trevliga personalen svängde ihop ett rejält ansiktsvårdspaket och la sedan en häftig men ändå lagom makeup. Kändes riktigt bra och önskelistan blev ganska lång... Mycket strategiskt att lämna kontokortet hemma ;)

Till det snygga ansiktet var jag ju tvungen att fixa håret så nu är även utväxten puts väck, vårfräscht värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0