Mer och mer jobb

Nu börjar vi få in vanan här hemma med att jag är borta lite då och då, allt känns väldigt bra faktiskt. Idag kom jag hem till en sovande Lovisa som busat för fullt med sin pappa och imorgon ska Lovisa spendera förmiddagen med sin mormor. Jag njuter för fullt av att kunna jobba lite och Lovisa verkar inte missnöjd. Men jag är ändå glad över att det bara är några timmar och då och då samt att hon alltid är med någon som hon redan är väldigt trygg med.

Nu har vi i alla fall lämnat en liten väska med ombyte, blöjor och mat hemma hos mamma så att vi kan lulla bort dit i pyjamas imorgon. Tidigt på morgonen ska allt helst ske så smärtfritt som möjligt! Och med "tidigt" så räknas allt innan 11.00, go sovmorgon :) Nu sitter jag i och för sig och dubbelkollar tågtiderna, inser att jag har tänkt en timme fel. Jag laddade för att lämna Lovisa vid halv nio, men tåget går ju först 09.54. Yay!

Lovisa sov sött när vardagslydnaden var slut

Å imorgon blir det bus med mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0