Underbara fredag

Idag arbetar Älskling halvdag och jag har nästan inget arbete inplanerat så här ska det umgås! De senaste dagarna har vi i princip bara sagt hej och hej då till varandra i hallen och annars varit iväg på varsitt håll. Det har varit roliga aktiviteter men nu ska det bli skönt med lite familjetid tillsammans. Typ storhandla ihop... :p

Gårdagens Barn med hund gick toppen, det är alltid enklare när första träffen är avklarad och man vet hur gruppen fungerar. Nu känns kursen sådär mysig och kul som jag föreställde mig när jag planerade. Clara verkar också tycka att det är toppen att vara lillbrorsans kurshund! Dels är han jätteduktig med henne och dels tycker hon nog att det är skönt att slippa bebispasset och få arbeta lite igen. Det riktigt lyser om Clara när hon får lite arbetsuppgifter så det känns bra att kunna ge henne det samtidigt som jag jobbar.

Igår var också Jessica och lilla Max här på besök, de kom förbi på förmiddagen och visade upp sig :) Han är 3,5 vecka gammal, en riktig liten sötnöt! Lovisa var begränsat imponerad men ändå okej med uppmärksamheten han fick, hon tycker nog att han är desto roligare om ett par månader. Jag var i alla fall väldigt imponerad över hur man kan vara så liten och gullig. Och lätt! Han väger ju ingenting jämför med vår "lilla" 10-kilosunge :p

Lilla Max

En sån söt liten rumpnisse :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0