Komvux

Jag skriver på första uppsatsen i Kommunikation och Lovisa ser till att jag håller energin på topp med gurka :) Egenodlad gurka från balkongen, det ni!
 
Kommunikationskursen är den första kursen jag tentar av på barnskötarutbildningen för att kunna få godkänt för pedagogisk omsorg av Lovisa. Egentligen godkänns barnskötarutbildningen på komvux inte längre men de gjorde ett undantag eftersom den nu "leder till eget företagande" (pedagogisk omsorg). En bonus är att om jag i framtiden vill ta CSN (tror det känns bra att ha i huset sen) så behöver jag inte ta av mina universitetsveckor eftersom jag faktiskt studerar heltid på komvux också och kan använda de veckorna. Win win :)
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken fin tunika!

2012-08-23 @ 14:08:34
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0