Redo för cykelturer i vårvädret

Nu är Lovisa redo att erövra världen på cykel :)

Vi har idag inhandlat en barnstol till cykeln och en hjälm, allt till det fantastiska priset två hundra kronor. Först blev jag lite tveksam till om det billiga priset betydde att de typ krockat med cykeln flera gånger om och att allt nu föll i bitar... Men efter att ha läst deras övriga annonser på blocket, klämt och kännt på varorna och testat på cykeln känns det mer som att de bara ville få det sålt väldigt fort. Inte mig emot!

Jag tycker att det ska bli jätteskönt att kunna förflytta mig med Lovisa lite fortare, kunna cykla ut till stallet på tjugo minuter t.ex. utan bil. Eftersom vi har en cykelvagn också där hundarna kan sitta så kan hela familjen ge sig ut på tur oavsett trafik. Så härligt det ska bli i vår och sommar!


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Häftigt! Måste ta tag i och fixa cykelkärra så man kan ut med barnen i den vida världen! :)

2012-02-29 @ 21:49:46
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh vad härligt, så avis jag blir :) nu vill jag ha tillbaka min cykel igen så jag kan cykla med malva och Gizmo :)

2012-02-29 @ 21:59:21
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Älskling

Helt redo kanske hon inte är på den bilden då hon faktiskt bara har pyjamas på sig. Söt så det förslår dock :-)

2012-03-01 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0