Allt går ganska snabbt

Det känns som att huvudet har varit så fullt av framtidstankar att bloggen inte prioriterats på ett tag. Tankar som går helt emot vår ursprungsplan och man blir faktiskt lite trött av all verksamhet där uppe i hjärnkontoret. Än så länge känns det inte tillräckligt färdigtänkt för att publicera på bloggen så jag nöjer mig med vad Lovisa har haft för sig på sistone!

Att hon tar sig fram på egen hand känns inte som en nyhet längre, både hon och vi har vant oss vid att ha en liten Lovisa överallt och aldrig där man satte ner henne. Hennes nästa mål i livet verkar vara ett effektivare sätt att "gå" på. Hon kan gå genom att bara hålla en hand på möblerna men om man erjuder henne att ta en promenad med bara en av våra händer blir det plötsligt lite läskigt. Hon ställer sig upp mot allt hon hittar och tar gärna promenader med dammsugaren :p Just dammsugare är lite av en favorit och idag har hon hjälp mig att städa lägenheten. Jag sätter på, hon stänger av, jag sätter på, hon stänger av, jag sätter på, jag stänger av, hon sätter på. Tänk vad kul man kan ha! Vi är ungefär lika effektiva med diskmaskinen. Jag plockar i, hon plockar ur :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken härlig nyfikenhet småttingar har ; )

2012-01-16 @ 13:44:11
URL: http://naturligbebis.se
Postat av: My

haha men gud så kul, exakt så kryper holger också :)

2012-01-17 @ 13:30:50
URL: http://blogg.mama.nu/myfavorite/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0