Gah!!

Äntligen har hon somnat, i hyfsad tid :) Jag tror att avbrottet i rutinerna stör mig mer är klängigheten just nu, att inte veta när hon ska somna eller när hon är hungrig. Och jag som hatar rutiner? Jaja, det är i alla fall skönt när alla andra har förutsägbara rutiner! Så att jag vet när jag får paus :p

Men för att förtydliga, sååå jobbig är hon inte! Jag är bara, precis som hon uppenbarligen, lite extra gnällig och krävande för tillfället. Det ska bli riktigt skönt med en slappishelg tillsammans :)

Nu ska jag fixa mig lite lunch så att vi i alla fall inte bryter ihop av näringsbrist här hemma! Yay för matlådor!

Hon är nästan alltid på topp :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken liten sötnos!



Ja, jättetrist att inte få några sådana bilder, men som du säger så var det såklart roligt att få se henne igen! Och jätteroligt att få höra att hon är frisk och mår bra också, och att hon växer som hon ska :) Man har ju så mycket som man går och oroar sig för när de är där inne i magen och man inte kan se hur de mår... Hihi...



Ja, maj känns som en jättebra månad! Då är de små på sommaren och man slipper bylsa på dem en massa tjocka overaller och sånt när de är pytte! :)



Lite roligt att du heter Emma och din dotter Lovisa, för vi har länge tänkt döpa vår dotter till Lovisa och jag heter ju Emma, haha :) Fast det blir nog Olivia.

2012-01-28 @ 18:31:38
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0