Kläder efter personlighet

För ett tag sedan diskuterade jag och Älskling att Lovisa fortfarande känns ganska "könlös". Jag vet inte hur jag ska beskriva det på ett bra sätt, vi vet ju att hon är en tjej, men än så länge är hon faktiskt bara bebis/barn. Varken rosa fluff eller bilmönster känns opassande, och jag hoppas att det känns så en lång tid framöver. Det kanske är väldigt naivt men jag hoppas att både vi och hon känner att hon själv kan vara bekväm med att byta och experimentera. Vilka fördomar det valet nu skulle vara baserat på...

Jaja, hur som helst: dagens klädinköp! Hon är urgullig i sina rosa volanger (jag älskar rosa!) men ibland känns det som att hennes personlighet uttrycker något annat! Hennes personlighet är både lekfull, energisk och viljestark och därför var det lite kul att den här hooden jag hittade idag kändes "så Lovisa!". Häftigt att någon som är så liten redan har skapat sig ett uttryck och en personlighet! Även om den säkert kommer förändras många gånger under uppväxten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0