Nattliga funderingar

Tänkte skriva om vårt besök på Folktandvården idag (Lovisas första) och om den sköna känslan av att sitta i en frisörstol, ompysslad och ostörd. Men det får kanske bli imorgon, nu måste jag snart sova. Först ska bara Barn med hund-kursen bli helt klar. Imorgon är det sista gången och då ska det bli tipspromenad, fika och diplomutdelning. So far har jag kommit igång med diplomen och redan kört fast :p


För det första har säkert Älskling invändningar på designen. Men jag tänkte att om jag publicerar det här redan nu så kommer han att se den på jobbet, inte kunna motstå att tänka ut förbättringar och till slut kasta sig över det när han kommer hem? Maybe ;)

Men "för deltagande på Barn med hund-kurs", låter inte det för trist? Jag vill ha ett ord som bättre beskriver att ungarna är grymma (alltså med mjuka metoder... ni fattar), duktiga, snälla osv. men det enda ordet som etsat sig fast är "tappert deltagande". Jo, för det låter ju kul... Kanske får sova på saken ändå. Eftersom jag misstänker att Samuels mamma kommer att läsa bloggen och se själva diplomet när det kommer hem så måste jag ju komma på något bra. Rätt aktiviteter till imorgon ska jag också komma på men inser när jag känner hur jag svamlar att det verkligen är dags att sova på saken istället... Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0