En piggare vårdag

Bortsätt från en rinnande näsa så är jag mycket piggare idag! Vilket är tur eftersom Älskling är på rugbyturneringen, Lovisa har mycket spring i benen och det är underbart väder ute :) Det är lite kyligt men strålande sol så vi var ändå tvugna att fingå i de nya vårkläderna bort till mormor.


Nu är det dags att ta tag i storstädning och ett intensivt letande efter nycklar! Min nyckelknippa har varit på vift i några dagar vilket vi har ursäktat med att Lovisa nog gömt den i en sko eller något och den kommer fram tids nog, har ändå reservnycklar till det viktigaste. Men nu är den fortfarande borta och jag börjar bli lite nervös över att Lovisa kanske har "gömt den" på typ H&M eller något... Ställer nu mitt hopp till garderoben här hemma!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud så söt..

& jag äälskar jackan!

2012-03-03 @ 20:45:38
URL: http://bbeccah.blogg.se/
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tispa om att jag kör en dagensbloggtävling varje dag där du har chans att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag.

Sen kör jag även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:)

om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar vecka!!PS. Länk till tävlingarna finns i vänsterspalten av bloggen och eftersom de är en ny dagens blogg varje dag så kolla så du anmäler dig i just dagens och inte en som redan är avslutad:)



2012-03-04 @ 17:21:52
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0