Sy mössor på Måsen

Idag träffade vi Jennie och Malva på Måsen och sydde varsin barnmössa. Novis som jag är så känner jag mig nu väldigt kaxig, I made it! Förvisso var det busenkelt och personalen som är van vid treåringar handledde oss så pedagogiskt, men jag är ändå stolt :) Finns risk för att Lovisa kommer att få väldigt många mössor i vår...

Malva och Lovisa

En utslagen unge i selen, iklädd sin nya fina mössa :)

Efter Måsen blev det 1,5 timmes promenad i det fina vädret och det kändes helt okej i ryggen trots att Lovisa åkte i selen. Vädret är sådär underbart idag också, 20 grader och solsken. Lovisa verkar också uppskatta att slippa tjocka ytterkläder.

Kommentarer
Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Åh vilken fin bild på dem :) vi får gå dit igen nästa vecka :) om malva blivit kry då, vill ej umgås med andra barn nöär de kan bli sjuka! kramar

2012-03-26 @ 21:51:55
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0