Dags för promenader med Dog Performance

Nu verkar våren och försommaren vara här på riktigt och det ger oss varma kvällar att njuta av. Det är dags att köra igång med de gemensamma promenader i Kalmarsunsparken och på Stensö igen :)

Eftersom suget efter träning med Clara och Eros ökat en hel del på sistone så känns det extra kul att kunna ta med dem på lite aktiviteter, träffas kravlöst med andra hundägare, hjälpa varandra och bara ha kul ihop. Även om jag är "lekledare" så är det skoj att ibland har gratisaktiviteter som ger mig och mina hundar möjlighet att träna samtidigt, det blir ju inte så ofta som vi åker iväg på kurs hos andra arrangörer.

Promenaderna kommer att hålla till i Kalmarsundsparken jämna veckor och på Stensö ojämna veckor, onsdagar klockar 18.00. Mer information finns på www.dogperformance.se -> Aktiviteter -> Gemensamma promenader.

Kanske är bäst att jag håller i snöret på gemensamma promenader :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0