Härligt avslut på dagen

Efter Skälby, tvättid, Krusentiernska och fantasier om städning så var det skönt med middag på Stekhuset. Vanan trogen blev det Husets oxfilé till mig (extra gott att unna när vi inte äter kött hemma) och Vegetariskt planka åt Älskling (det enda vegetariska på menyn). Lovisa fick äta fisk och ris hemma hos sin mormor som hade äran att passa gullungen.

Måste nog säga att den största behållningen ikväll var att få sminka sig och komma ur myskläderna, vilken kick! "Varför gör jag inte det här varje dag?" tänker jag alltid men men, gjorde jag det varje dag skulle jag ju inte bli så imponerad över vad lite maskara kan göra :)

Imorgon utlovas vackert väder så förutom den där nedrans städning som alltid halkar efter här hemma så tänkte vi åka till Värsnäs för långpromenad och strandhäng.

Sånt här bus kan man roa sig med när ingen ser, doppa huvidet i kritburken :p

På dejt med världens bästa make :)

Jazztjejen hemma hos mormor

Volymknappen är bäst :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0