Lugn start på dagen

Första mötet idag är vid 14.00 så vi har en ganska soft förmiddag här hemma. To do-listan är faktiskt ganska lång men kan mycket väl utföras i mjukiskläder tillsammans med Lollan så det känns ändå lugnt. Just nu sitter jag och försöker bryta mig in i vår lilla resedator i hopp om att göra den till min arbetsdator istället. Bortsett från att det tog en bra stund att bara hitta startknappen så känns det lovande. Skärmen känns inte så liten som jag hade trott, datorn väger knappt något och det går hyfsat snabbt. Kanske ska pimpa den Dog Performance-style och vara nöjd? Så till Älskling när du läser detta: vi kan ha sparat några tusen genom att inte köpa mig en ny dator, yay for us ;)

Nu är det nog dags för mig att återgå till skapandet av ett kundregister. Det börjar bli lite spretigt att hålla koll på alla privatkunder och kurser så jag behöver ett vettigt system, en databas med all information om alla som jag sedan lätt kan söka i. Ska bli kul, hoppas bara Lovisa accepterar lite datatid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0