Vilken dag

Andra natten utan sömn avklarad och dagarna är inte bättre... Vi fortsätter att amma, bära, busa, gosa och ingenting hjälper. Först vid 15.30 somnade Lovisa för sin "förmiddagsvila" så dagen har varit hård. Jag hade lite samtal som jag var tvungen att ringa och efter att ha spenderat tre timmar med diverse sövningsförsök och lek fick jag stänga in mig på toaletten för 30 sekunders egentid med CSNs telefonist. Då känner man inte som världens bästa mamma...

Men ute i vagnen har det varit hyfsat okej så vi har passat på att gå lite ärenden. Nu när hon äntligen har somnat så ska jag ta ett varmt bad för att komma på banan igen och sedan förbreda kvällens kurs. Tidigare idag kände jag att jag var alldeles för trött för prestera ett bra arbete men nu känner jag bara "Jäklar vad skönt att få gå iväg till jobbet och vila upp mig lite!". Härliga kursdeltagare som inte ligger på marken och gråter, inte kräver att man bär dem och som pratar om något annat än pippifåglar och fiiiina tåg som åker förbi ska bli jätteskönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0