Lite blommor gör skillnad

Varken jag eller Karl har särskilt gröna fingrar, tyvärr. Jag kan på min höjd motivera mig till att hålla liv i sådant som man sedan kan äta, men inte heller där är jag någon talang. Att köpa dyra prydnadsväxter känns alltså som extremt slöseri med pengar... Men blommor ser ju ändå lite mysigt ut, lite hemtrevligt. Så nu flyttar vi in fejkblommor! Känns som en helt okej kompromiss, man ska inte granska dem på så nära håll men det ser helt klart bättre ut än döda växter ;) 
 
Köket har även fått en gardin och ett koksbok-/surfplattestaffli. Sakta men säkert försöker vi skapa lite personlighet i hemmet men än är det mycket kvar. Nu kommer jag i alla fall att njuta av blommor, gardiner och staffliet i ett par dagar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0