Lycka :)

Nu är tentan för termin två i Lund skriven och med största sannolikhet skriven med bra resultat, jag är så nöjd! Tentan var betygsavgörande för hela terminen så samtlig kurslitteratur låg till grund och det var överlag väldigt mycket som skulle täckas in. Men "allt står ju i lagboken", typ.
 
Jag är glad över att jag åker ner och litar på att jag nog reder ut det, trots att jag varje gång tänker "utan att plugga kan jag ju inte bli godkänd och då är det alldeles fört dyrt att betala för tågbiljett, krångla med föräldraledighet, vara borta från barnen osv. bara för att åka ner och kugga". Men hittills har jag bara kuggat på hemtentan som jag skrev utan barnvakt och den blev faktiskt bra på andra försöket, även det utan barnvakt. Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle kunna kombinera juristprogrammet med att vara hemma nästan själv med barnen så nu när ett år är avklarat känner jag mig lite skrytig faktiskt ;) Kanske inte för att jag arbetar så hårt men för att det ändå går bra, jätteskönt! Tur för mitt ego att jag inte pluggar t.ex. matematik :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0