BLW som det ska vara

Jag tänker då och då att "det här kan jag ju ge Lovisa" men inser först efteråt hur mycket skada hon kan orsaka med en pytteliten matbit. På något sätt kan hon fläcka ner allt inom en väldigt stor radie på en väldigt kort tid!

Men idag lyckades vi nog med alla rätt :) Naken bebis på rätt humör, plastad frotté under, bra mat och tidpunken precis innan bad. Så välplanerat. Låt geggandet börja!

Bilderna nedan är också ett bevis på att jag är urkass på det här med kill your darlings...

Oh! Clementin!

Hihi trots skyddande underlag så lyckades ju en liiiten clemetin rymma utanför :p

Smaka lite försiktigt

Fiiinsmaka :p

Ooops

Mamma, hjälp!! Den FASTNADE I MUNNEN, fy och blää...

Tvi!

Svalde en bit :p OCH överlevde!

Åh så gör vi det en gång till!! Hihi :p

Vad härligt det är att se hur hon utforskar! Jag tycker också att det är coolt att hon är så medveten om vad som är mat och vad som inte är det. Precis som att hon försöker vinkla dricksglas när hon får tag i dem, utan att vi har "övat" på det. Väldigt häftigt att se! Lite mat var idag också ett perfekt sätt roa en inte alltför lättroad bebis.

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

haha sött!!

2011-12-15 @ 10:34:33
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0