Så mycket för effektivitet

Efter gårdagens fikapaus så tänkte jag idag vara duktig och ta tag i min to do-list men tji fick jag. Det stod t.ex. "boka bilprovning" men deras sida fungerade inte nu på morgonen. Eller jo, man fick ta sig igenom alla steg och så
men när man gjort alla sina val och slösat några dyrbara minuter så lägger sidan av lagom till "val av tid". Att boka tid åt Clara för klippning och bad stod också på listan men Tassoteket hade semsterstängt så det blev inget med det heller. Jaja... göra mig iordning och röja undan lite här hemma kan jag göra i alla fall :) Och skicka några mail. Meningsfull vardag...
Men snart är det dags för frukost hos mormor, som vanligt :) Sen ska Lovisa på sin första busstur till Mönsterås för att möta upp Älskling inför en eftermiddag på Oknö. Hoppas bara att vädret ordnar upp sig tills dess, nu ser det lite dassigt ute... Mamma och mormor är mycket skeptiska till hur man ska lyckas åka buss med både bebis och hundar. Jag förstår inte? Hon sitter ju i sjalen och hundarna är vana vid buss. Plättlätt! Om de visste vad vi provar på utan att berätta om det... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0