Sleeping beauty

Hela gänget på Värsnäs

Nej, vädret blev inte bättre... Prognosen var i alla fall för osäker för att åka till Oknö idag så vi fegade lite och åkte till Värsnäs och plockade bär istället. Fick ganska mycket både blåbär och hallon tycker jag, jag som har en treårings tålamod vad det gäller t.ex. bärplockning är nöjd om jag får en portion. Och vi fick mer än så :) Sällskap av mamma fick vi också vilket var trevligt även om bärplockning inte är en så social aktivitet. Mamma hade spetsat in sig på kantareller vilket tyvärr inte hittades... Får bli fler turer i skogen framöver!

Världens finaste!

Lovisa har snart slagit sovrekord för den här veckan. Vi tog en promenad till OnOff och Maxi vid 18-tiden och hon har sovit sedan dess. Att titta på datorer är lite sövande även för mig (även om det är till mig, jag kan liksom inte...) men nu har jag flyttat henne från vagn till säng, klätt av henne och bytt blöja. Hon sover ändå! Tyder detta på att det blir en tidig morgon eller en skön natt? Det visar sig :p
Stör mig inte, jag SOVER faktiskt

Kommentarer
Postat av: Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

åhh ja vill också ha blåbär. sjukt gott! :D



sv: ja e nöjd med texten i sig men det är störande att uddarna sitter så högt upp så det ser ut som t:n.

åh tack så mycket. haha ja nu har du lite tips på vad du kan göra ;)

kram

2011-07-20 @ 23:27:29
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0