På väg mot storstaden

Nu är jag och Lovisa packade och klara för 3 dagar i stora staden Stockholm, dags för hundkurs igen! De här dagarna är det examen för Promblemhunds-blocket och det är alltid skönt när man får bocka av något som färdigt. Jag har inte planerat in fler delkurser för tillfället, tänker nog vänta tills vi är på plats i Uppsala och resan är kortare. Just nu känns fem timmar på tåget enkel resa lite långt...

Lovisa har blivit bra mycket livligare än vid förra kurstillfället så vi hoppas att det går bra, det gick ju väldigt bra på föreläsningar i Uppsala för ett par veckor sedan och jag känner mig ganska lugn. I värsta fall får vi gå undan ibland så att vi inte stör övriga deltagare. Men det är ett väldigt schysst gäng där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0